Sağlık , Tatil, Otomobil , Araba , Mobilya , Alışveriş,wikipedi,2015,örnekleri,modelleri,dinle,indir,izle,albüm,hastalık,hastane,bitkiler,bitkisel ilaç,bedava,ücretsiz,yemek tarifleri,canlı,full,twiiter



pitbul ve köpek kavgaları videoları burada

10 Eylül 2009 Yazan  
Kategori Video izle

Pitbul ve anadolu köpeğinin haşin karşılaşması :) bakalım neler olacak. Köpek kavgaları boğuşları hayranlarını bekliyoruz

Gerçek pitbul ve kangal kavgası canlı videosu izle

pitbull dan güzel şhowlar

Yorumlar


206 Yorum yapılmış "pitbul ve köpek kavgaları videoları burada"

  1. seyithan demişki 03 Kasım 09 02:40 

    arkadaşlar bnde 1 yasında bır boxer kopek war (kıng boxer) onu pıtbulla kapıstırsam hangısı yener

  2. taner demişki 05 Kasım 09 01:44 

    lan zaten sız hayvansınız aq sızın canınız varda onların canı yokmu aq o okadar gotunuz varsa sız kapısın o kopeklerle bak ozaman hayatınzı nasıl sıkıp vırakıyo ne bıcım varlıklarsınız lan sız amcıklar

  3. yusuf demişki 13 Kasım 09 23:34 

    aferin lan taner doru söledin katılıorum

  4. sanane demişki 14 Kasım 09 01:55 

    tüm pitbullar çok güzel ama ısırışta hemen ağızları kıpkırmızı oluyor

  5. marikoni demişki 15 Kasım 09 02:44 

    harika müftiş

  6. bebek fitbulll demişki 16 Kasım 09 03:11 

    ben ce fit bol yener bir kızzı parçaladığına ğöre fittbul ben ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  7. nazımm demişki 16 Kasım 09 07:11 

    bu kankalda amma korkakmış pitbul sikti attı hella

  8. oguz demişki 18 Kasım 09 07:44 

    izlemek

  9. oguz demişki 18 Kasım 09 07:46 

    hayatınızyalanlan

  10. SoNqRaL demişki 21 Kasım 09 05:20 

    lan olum bn böle köpek kavgalarına karsyım taere 100 kere hattaa1000 kere katılıommmmm

  11. SoNqRaL demişki 21 Kasım 09 05:22 

    olum taner soy adın ne laaaa?

  12. kavgacı demişki 22 Kasım 09 05:18 

    bu köpekler süper

  13. ahmet demişki 23 Kasım 09 03:48 

    LAN VARYA KANGAL HEPSİNİ GEBERTİR HAAAA AMA PİTBULL LA BERABERE KALIR

  14. AHMEt demişki 23 Kasım 09 03:52 

    seyithan kesinlikle pitbull yener lan salak oğlu yaa dağa bilmiyo pitbullu halla halla türkiye salağı seyithan

  15. mete demişki 25 Kasım 09 10:51 

    bende pitpul var 10 yaşında bazı kangal hariç hemsini yeniooo

  16. orhun demişki 26 Kasım 09 06:26 

    çok manyak olmuşşşş???

  17. tolgahan demişki 26 Kasım 09 09:21 

    lan olm siz hiçmi köpekleri araştrmıyonuz kankallar kamyonu çekio pitbull dediğiniz o amerikan piçi (aq palesi) küçücük bişi bnim dedemlerin bahçesideki kankalı görsenz diğer köpekler köpkse bu uzaydanmı geldi dersiniz…. KÖPEKLERİN EFENDİSİ SİVAS KANLIDIR ama buradaki kangalı i eğitmemişler dye ii kavga edemedi

  18. hazal demişki 01 Aralık 09 03:58 

    köpekleri dövüştürenler hayvandan daha hayvan

  19. hehehehe demişki 02 Aralık 09 01:56 

    pitbul dayak yedi

  20. batuhan demişki 02 Aralık 09 09:43 

    olm pitpul köpeklerin efendisidir.Benim dedemde bitane var kangalın hepsini yıkıyo

  21. kaya demişki 24 Aralık 09 05:48 

    iki köpeğin yarağı sülaleneze gire sizde hayvansınız isterseniz sizde kavga edin

  22. insaflı demişki 24 Aralık 09 10:05 

    olum burda kangal biraz kötü birazda küçük oyüzden ama pitbulun gözünü oydu ama bu kavgalar hoşuma gitmez onlarında canı var allahtan lorksunlar

  23. at hırsızı demişki 24 Aralık 09 14:10 

    olum kopegın kralı kangal pıtbull got kadar boyuyla bı sıkımı yapamıyo

  24. berke demişki 25 Aralık 09 08:41 

    pitbul kangal kavga yaparsa kim yener

  25. berke demişki 25 Aralık 09 08:42 

    kangal mı yener

  26. hhfs demişki 25 Aralık 09 10:59 

    bende domerban var lan

  27. efe demişki 07 Ocak 10 05:19 

    süperya süper benim pitbulum kadar olmasda iyilerrrrrrrr

  28. efe demişki 07 Ocak 10 05:20 

    sperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrya ne diyim başkayaaaaa

  29. efe demişki 07 Ocak 10 05:22 

    başkane ola bilir süper ya

  30. musa demişki 07 Ocak 10 09:58 

    ulan varya nebiçim pitbul kavga ettiler doberman olsaydı keşke engüzel pitbul kavga etti

  31. mito demişki 10 Ocak 10 15:40 

    şu an 3 tane pitim var kangalda çok besledim ama pitbulların 100 de 90 ı ölümüne boğuşur ama kangal canı yandığı zaman yılar ve boğuşu bırakır unutmamak lazım pitbullar vahşi deil çok akıllı ve zeki dostlardır kangallar zaten dünyanın en güzel varlığıdırr

  32. selim demişki 16 Ocak 10 01:29 

    1. com süper cok bayıldım sizi tebrik ederim amaneyazıkki2.hiç beyen medimama1. cisi için bşka videolar koymanızı tavsiye ederim ben selimtatar

  33. çarşambalı / alperen demişki 16 Ocak 10 04:37 

    o köpekleri döğüştürren geri zekalı on ların çanı yanıyor çok ötü

  34. çarşambalı / alperen demişki 16 Ocak 10 04:39 

    2 vidyo güzeldi akat biraz dahaey lençeli olabilirdi

    FAZLASIYLA İYİ DEĞİL BEN ÇE

  35. kaan demişki 18 Ocak 10 05:58 

    böyle köpekklere işkence yapıyolar ya hepsi nin ana sına sövdürecekler o köpeklerin yarinde ben olim dönerim beni kavgaya zorlıyan sahibimi öldürrüm lan

  36. ilker demişki 18 Ocak 10 10:37 

    bişeydegil pitbull

  37. xxl demişki 18 Ocak 10 12:16 

    bu köpekler süper bende de kangal war pıtbulun anasınıııı siker

  38. can demişki 19 Ocak 10 09:58 

    bence sivas kangalı yener yani boyuna bakılırsa bütün köpekleri yener aklı olmayana ne diyim pitbul neki türkiyeye gelse bile nabıcak sivas kangalını getir pitbulu farkla yener ezik pitbullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  39. can demişki 19 Ocak 10 09:58 

    demi ya pitbul daha birşey deil

  40. can demişki 19 Ocak 10 09:59 

    yaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  41. şükrü demişki 20 Ocak 10 08:14 

    o müthiş d,yenler kendilerini bu hayvanların yerine koysun göt herifler

  42. hamza demişki 22 Ocak 10 01:18 

    havan sevgisi olmayan hayvanlar

  43. necat demişki 22 Ocak 10 10:46 

    onu bunu bilmem cesiyi tanırmısınız o benim pitbulum ben kime güzel dersem onu parçalar onun yüzünden çocuklarıma güzel diyemiyorum öyle eğittim çünküobir kartal

  44. sansar demişki 22 Ocak 10 11:11 

    arkadaşlar bende tam tamına 1119tiriliyn var ve köpek bahuşturmak isteyen gelsin hem men sokak köpehiyle boğuşturuyum siz kangal be yavruyla bu arada bende tanere katılıyom

  45. sansar demişki 22 Ocak 10 11:14 

    ha bide arkada şımda tam 8 pitbull 5 hakiki sivas kan galı bunu bilinki sivas kangalı alayına gider

  46. 65 demişki 24 Ocak 10 03:31 

    lan olum kangal hepsini geber tir depitbul ıstırdımı bırakmıyo

  47. ümit demişki 25 Ocak 10 07:13 

    bencede pitpull dayak yer küçücük boyuyla her köpeğe dalıyo….

  48. sibel demişki 25 Ocak 10 09:34 

    çok güzel

  49. esmer demişki 31 Ocak 10 08:16 

    süperrrr ama insanları öyle kapıştırmak lazım aynı köpekler gibi……..

  50. 54 sakarya demişki 31 Ocak 10 13:23 

    allah ın yaratığı bir canlıya eziyet çektirenlar ceğenemde yanmakla kalmayacak ayrıca onada aynısını yapacaklar başka hiç birşey demiyorum bunlar çok acımasız bir insan

  51. abdul demişki 07 Şubat 10 05:57 

    yeeeeeeeee

  52. CraYz-PaniC demişki 21 Şubat 10 14:30 

    Yazik deilmi o hayvanlarra siz insanmisiniz bu hayvanlar canlı degillermi bnm köpegim oldu hic kapistirmadim mah.. en deli köpeigdi ama kapistirmazdim acirdim sonucta can tasiorlar……….

  53. CraYz-PaniC demişki 21 Şubat 10 14:31 

    gelin bakalim köpek kapistiranlar bnim ile kapissinlar

  54. ahmet demişki 02 Mart 10 07:28 

    cok güzel olmuş bence siz bilene böyle yapamassınız.tamam

  55. sikicikeman demişki 02 Mart 10 08:40 

    bendede dogo argentino var

  56. Arpia demişki 03 Mart 10 14:26 

    Bide bunu yapanlar cuma günü namaza gidenler değil mi, hani oruç tutanlar, hani hak yemeyenler, hani dünyanın en zeki varlıkları, insan dediğimiz kişiler.. Sizmisiniz insan ya, sşz misiniz dindar.. Masum iki varlığı kapıştırmak insanlıksa, imansa bunları yapanlarıda bir areneda kapıştırmak gerek çıplak elle, kapışmayanlarıda öldürmek…İnsansanız insanlığınızı bilin.. İnsan olan acizin döktüğü kandan da, kendi kanı olmasa bile ızdırap çekmeyi bilendir..

  57. fiko demişki 05 Mart 10 18:45 

    her yerde yavşak gibi dini koyarlar ortaya sanki inanmayanlar bunu yaparmş gibi en düşük beyine sahipm insan grubu

  58. yaşar demişki 09 Mart 10 11:34 

    ben ce çok adice bidawranış bunu yapan ların öbür dünyada yeri yokdur bana göre çünkü bu insanlık diğildir buresmen haywanlık dır bidüşününya onların yerindesizolsanız yani sizköpekolsaydınızonlarinsanolsaydı onlarsize öyle yapsanız çokmu iyiolurdu hiçmi allah korkunuz yok bunu yaparken himi kork muyosunuz benim yorumum bu allahınız dan bulun

  59. yaşar demişki 09 Mart 10 11:35 

    bunu yapmayın abiler kardeşler allah dan korkun

  60. yaşar demişki 09 Mart 10 11:36 

    aynen yukarda bir arkadaşımızın dediği gibi insanları kapış dırmak lazım

  61. nedim düzgün demişki 09 Mart 10 12:20 

    la olum kangal buyuk olsayydı azına tukururdu pit bulun oldurdu pit bul ezilmedimi kangal bi kaçtı diye sizde

  62. nedim düzgün demişki 09 Mart 10 12:22 

    ama kangal da araba çeki o lan pitbul bisikleti zor çekiyordu bide pit bul güçlüymüş

  63. piisiko demişki 09 Mart 10 13:36 

    bnce de çok kötü amg

  64. emra demişki 12 Mart 10 07:28 

    ben de sibirya kurdu kangal var bun nar bişi değil

  65. emra demişki 12 Mart 10 07:29 

    sokak köpeğini getir sem bunnarı öldürürrrr

  66. irfan demişki 12 Mart 10 14:12 

    seyithan cevabını ben verim bence bozer ın deyilde sen pitbulla kapıs san nası olur ben devar bitane istersen deniyelim bakalım senmi yeniyorsun omu ben bozo ma güveni yorum sen ken dine güveniyomusun hayvan ları kapıstırmak ta nedemek aaa özür havan dedim asıl en büyük hayvan sen sin

  67. ibrahim demişki 13 Mart 10 02:39 

    lan hakkaten süper köpekler

  68. poker demişki 13 Mart 10 03:05 

    lan olum benim pitbul adana 1. cısını yere carptı siz neden konusuyosounuz getirin kapıstırak mersine

  69. gökhan demişki 17 Mart 10 06:27 

    nolcak benimde doberman alman kurdu boxer baldogge mastif var kapışmak istiyen varsa getirsin kapıştıralım aqaaaaa

  70. gökhan demişki 17 Mart 10 06:27 

    benim doberman boxer alman kurdu var gelsinler kapıştırak aqaa

  71. sezer demişki 17 Mart 10 11:10 

    bende yabani pitbulum ama dövüşemiyom

  72. baran demişki 21 Mart 10 00:25 

    bende bi pibul 4 yaşında dobermanla kapıştırdım benimki yendi

  73. atakan demişki 21 Mart 10 06:06 

    pitbula helal olsun :D:D:D:D

  74. kral demişki 23 Mart 10 06:42 

    hayvanlara yazık la onların canı yokmu amq zatı hayvalar can çekişiı

  75. umut baran yavuz demişki 23 Mart 10 12:26 

    pitbulum var hemde çok güçlü

  76. cem demişki 25 Mart 10 09:05 

    manyak

  77. cem demişki 25 Mart 10 09:06 

    deli şeyler bunlar

  78. cem demişki 25 Mart 10 09:07 

    bende pitbul var teşet

  79. cem demişki 25 Mart 10 09:08 

    hebinizin köpeyini yener

  80. cem demişki 25 Mart 10 09:08 

    areks

  81. cem demişki 25 Mart 10 09:14 

    adı

  82. cemil demişki 07 Mayıs 10 05:46 

    ben de pitbul var eğiittiğim için hiçbir kpek onla baş edemez

  83. cemil demişki 08 Mayıs 10 05:44 

    benim sivilya kurdum hepsini yener

  84. cemil demişki 08 Mayıs 10 05:45 

    benim köpegim hepsini gebertir

  85. sedat demişki 08 Mayıs 10 05:47 

    benim köpegim hepsini gebertir

  86. sadettin demişki 08 Mayıs 10 14:03 

    pitbul cenesi bir buçuk ton basıyor kangan ne kacıyor ama kangan ayagı yemişti ama korkçuk bir köpek pitbul sinirnelince sahibini bile ısırıyor

  87. enis demişki 13 Mayıs 10 04:26 

    harka bırsey bunun gıbı bır sıte gormedım acayıb ıse ama yınede hayvasnlara zarar gelmesını ıstemem

  88. selcuk demişki 03 Haziran 10 11:50 

    lan siz ne dionuzz benim pit 5 aylık 1 yasıdaki kan galı döv du aq

  89. merve demişki 07 Haziran 10 07:19 

    küçük büyüğü nasıl dövsün yaa

  90. onur demişki 13 Haziran 10 00:43 

    köpek kavgaları yerine onları eğitim derece verseneler daha iyi olur en azından kondüsyon kazanır ve faydalı bir şeylere yararlar (en azından kavga etmezler).

  91. mete demişki 15 Haziran 10 04:45 

    benim bi tane pitbulum var hepsini yener geçen gün tek başına bir atı oldürdü nasılmı ısrmaya alştırdım bi atı balamışlar ben köpeyi saldım at kaçıçak yer aradı
    ve at öldü atın sahibi gelmeden kaçtım

  92. bahadır demişki 16 Haziran 10 03:14 

    ya arkadaşlar şimdi ben böyle videoları çok izledim hatta canlı canlıda gördüm kangal ve pitbullar cins cins yani hepsi aynı değil mesela bir normal pitbul var amerikan pitbul var küçük pitbul var kangallarda öyle cins cins onun için hangisinin yeneceğini kopeyin cinsine göre belirleriz ben köpek eğitmeniyim ordan biliyorum zaten onun için bu kadar net konuşabiliyorum dediğim gibi bazen pitbul bazen kangal hiç belli olmaz…

  93. By.İmkansiz demişki 23 Haziran 10 05:52 

    insan bukADAR cahil olamaz günah değilmi o köpekler

  94. muraqt demişki 23 Haziran 10 07:02 

    abisim nasıl bisey bu pitbull bendede var hepdayak yiyo kangalda yeter yah yeter yeter yeter yetyert

  95. abdulllah demişki 25 Haziran 10 10:28 

    arkadaşlar bana alman kurdu lazım k 9 kaça alırız

  96. klsdrjlaserj yso demişki 07 Temmuz 10 08:08 

    *********
    ula bu nedur daaa

  97. maraz demişki 10 Temmuz 10 09:41 

    ya arkadaş niye kavga ettiriyosunuz amq ahan bigün sizide sikerse doğru düzgün şeyler öğretin ya

  98. beko demişki 13 Temmuz 10 04:10 

    ben de bir alman çoban kurdu bir buçuk yaşında bazı kangaları dövüyo çok güçlü insan veya köpeklerin amuna koyuyo satıyorum üç buçuk mi,lyara satıyorum tel-05324563131

  99. ibrahim demişki 22 Temmuz 10 05:32 

    gözel güzel oyonnatın
    benimde pitbulumvar adı öldürücü
    kapışdıgı her köpegi
    öldürür ama zehirlemdi

  100. oroshackpu demişki 24 Temmuz 10 05:48 

    ho y 3 miyarmı oha knkgalar ını sikiyim

  101. big dog demişki 25 Temmuz 10 02:40 

    kangal pitbula dayanırmı

  102. Oguz demişki 28 Temmuz 10 14:41 

    OĞLUM KANGAL KIRMA BİKERE ANLASANIZ BİDE 6 AYLIK FALAN PİTBUL 2 YAŞLARINDA YOKSA KANGAL DAĞATIR BENİM AMCAMDA 3 PİTBUL WAR 1 KANGAL 2 YAVRU 1İ BÜYÜK

  103. Oguz demişki 28 Temmuz 10 14:43 

    CEM KÖPEEĞİ GÖRMEDEN ÖN YARGI YAPMA BELKİ BENİMKİ YENCEK NERDEN BİLİON

  104. hakan atıcı demişki 04 Ağustos 10 05:21 

    ya şimdi hangisi yatırdı 2 side kan içinde ben sibirya hastasıyım

  105. kadir demişki 09 Ağustos 10 07:51 

    law akbas kangal için pitbul neki tek lokma

  106. ilknur demişki 12 Ağustos 10 07:25 

    güzeldi keşke benim de öyle ama yavru olsa

  107. ilknur demişki 12 Ağustos 10 07:26 

    bendekangal hastasıyım

  108. ilknur demişki 12 Ağustos 10 07:27 

    salaksınız hepinizzzzzzzzzzzzzz

  109. rasim demişki 15 Ağustos 10 04:37 

    bu pitbull harika ya

  110. dadas demişki 15 Ağustos 10 11:36 

    ben bole pitbull görmedim maf etti kangali ama pitbula dikkat incelerseniz onceden jilet atişmiş gözlerini altina bu yuzden köpek delirmiş onun kuvveti var ama kısaca pıtbul kucuk mucuk ama yakalarsa siker..

  111. sedat demişki 22 Ağustos 10 12:33 

    ikiside kan içindeydi hangisi aldı anlamadım

  112. emre demişki 25 Ağustos 10 11:45 

    lan bende kangal var süper dövişüyo kocaman bişey ama pitbuluda çok sewiyom ölmüne dövüşüyo sikr walla

  113. emre demişki 25 Ağustos 10 11:46 

    hayvan sevenlere slm :D

  114. emre demişki 25 Ağustos 10 11:48 

    lan abdullah alman kurdu kavga bilmez a.q o bekçi köpegi k9 u sikerler valla…

  115. aq demişki 26 Ağustos 10 07:40 

    ßenm fino hepsini sikerr

  116. ethem demiray demişki 28 Ağustos 10 03:52 

    bu hayvan lara yazık deyilmi . dilsiz hayvan lara nasıl tonlarca ağırlıgı çektiriyosunuz ama güzel

  117. ŞeytaN demişki 28 Ağustos 10 13:41 

    lan hepiniz malsınız olum lan kangal kimseye yenilmez kardeşim girin google biraz köpek kavgaları izleyin pitbul kangalın yavrusu gibi kalıyot hiç görmediniz mi kangal dev gibi pitbulu altına alıp boğazını parçalıyor siz hala pitbul güçlü pitbul güzel olum ayrıca köpek kavgası çoook kötü birşey onlarında canı var kavgayı kaybedene kazann da yaralanıyor kardeşim kan içinde kalıyolar yazık be yazık ben köpekleri çok severim benim yanımda da kimse bir köpeğe eziyet edemez… YAZIK

  118. yusuf demişki 13 Eylül 10 03:50 

    lan olum bizim kangala 3.500.000milyon verdiler biz yimede satmadık lan

  119. onur demişki 14 Eylül 10 13:43 

    gunah be gunahhhhhhhhhhhhhhh

  120. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:00 

    lan olum bu ne biçim kavka ben onlarda iyi kapışırım lan karı gibi sesler çıkartıyor laaaa

  121. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:02 

    yani bu köpekler köpekmi benim köpeim onların yanında başkanları kalır gewliom oraya bekleyin

  122. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:02 

    hıhııhıhıhıhıhıhıhııııjh

  123. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:03 

    en kötü kavka şekli

  124. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:03 

    iyi kavkalar beendim

  125. muhammed demişki 16 Eylül 10 07:18 

    yarrappimm ya herkes niye bu ıadar yazı yazıyor bir vido için ??????

  126. furkan demişki 19 Eylül 10 04:37 

    bizim sivas gangalı var gelin kapıştırak öküzler sizi siker lan o

  127. furkan demişki 19 Eylül 10 04:37 

    biz sivas kankakını 2.500.500 aldık

  128. sefa demişki 19 Eylül 10 13:05 

    LAN MALLAR HA BU ADAMLAR LAN CAHİLLER HAYWANLARIN CANI YOKMU BİLİONUZMU BUKÖPEK DÖWÜŞTÜRENLERE 100 1000 HATTA 100000 GÜNAH YAZILIYO KOLAYSA SİZ ÖLÜMÜNE DÖVÜŞÜN BEN ÖLE GÖRİİM

  129. birtek demişki 06 Ekim 10 18:33 

    slm arkadaşlar nein tartışmasını yapıosunuz yaa siz?
    yok kangal yener yok bu yener hepiniz bilin köpeklerin efendisi ptbull dur bunu herkezde bilio zaten :)))

  130. birtek demişki 06 Ekim 10 18:34 

    manyak bunlar bee

  131. birtek demişki 06 Ekim 10 18:34 

    hahahaha

  132. RAMAZN demişki 09 Ekim 10 02:23 

    OLUM BENDE DE KOPEK VARDA AMA KAVGA ETTİRMEYİ SEVMEM KOVGA ETTİRMAYE URASANINDA AMINA KOYAYIM

  133. ahmett demişki 09 Ekim 10 11:16 

    ben bi sivas kangalı sahbiyim haytta dövüştürmem allah sizi cyır cayır yakacak olm siz qünaha qirosunuz alllah kabir azbından beterlerine cketircek kangal yener ama ben düvşleree katlımorım benim kangalama 4.900.000 m,lyon werdiler satmdık ama ben köpegiim canımdan cok seivorum askımm benim:))

  134. musa demişki 11 Ekim 10 11:16 

    hangisinin siki büyükse o dövdü

  135. Emre huylu demişki 19 Ekim 10 06:06 

    qüzel ama köpek cok qüzel amina koyum köpek eziyeti yappiyorlar :D aq

  136. Emre huylu demişki 19 Ekim 10 06:07 

    BunLaR AllAh bUNlArİ qÖRuYOr

  137. Hakan kurt demişki 19 Ekim 10 06:07 

    böylede olmaz ama

  138. Hakan kurt demişki 19 Ekim 10 06:08 

    böylede olmaz ama amina koym

  139. bariş yardimci demişki 19 Ekim 10 06:10 

    allahi sevin qobekler bende bir hayvanim zazaza orusbu turkceci seni hec semiyorm aq aq aq kayabasi ilk öqretim okulu tUM Öqretmenlere diyorm hepniz ö.ç siniz özlikle

  140. bariş yardimci demişki 19 Ekim 10 06:10 

    ben bir topum zaza

  141. serkan demişki 20 Ekim 10 22:54 

    yusuf az salla

  142. serkan demişki 20 Ekim 10 22:57 

    o köpekleri kavga yaptıranlar mal mı onlarında canı var ayrıca benimde köpeğim var hemde ikitane teki sivas kangalı tekide kurt ama ben onlara çok iyi bakıyorum bende biliyorum kavga ettirmesnini ama boşu bşuna günaha girmektense sevap alim daha iyi

  143. selin demişki 29 Ekim 10 06:39 

    cok kuzelllllllllllllll

  144. onur demişki 29 Ekim 10 10:06 

    pitbulun yeneceğinizi biliyosunuz köpekleri kavga ettiriyorsunuz

  145. onur demişki 29 Ekim 10 10:07 

    yuh yenilen köpeklere

  146. ali deniz demişki 15 Kasım 10 11:24 

    harrrrrrrrrrrrrrrriiiiikaaaaaaa aaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaaa
    daha güzel video bbbbbbbbeeeeeklllerimmm bayramınız kutlu olsun

  147. mustafa demişki 25 Kasım 10 12:29 

    böyle salaklık bunlarda olur

  148. çınar can kaya demişki 26 Aralık 10 06:55 

    bu kopekler çok güzel valaha

  149. çınar can kaya demişki 26 Aralık 10 06:56 

    kangalı parcalayan kopyi severim epinizin olusunu sikim

  150. çınar can kaya demişki 26 Aralık 10 06:57 

    olan olmuşsunuz

  151. BjKlİ MEtEHaN demişki 09 Şubat 11 11:54 

    Benimde bir pitbullum var boxer tipi 6aylık BENCE KÖPEKLERİ DÖVÜŞTÜRMEK YERİNE BESLEYİP SAHİPLENİRSEK DÜNYANIN EN İYİ İNSANI OLURUZ!!

  152. admins demişki 10 Şubat 11 16:55 

    lan amcık adamlar siz gdinde kendiniz dövüşüm

  153. orhan yıldız demişki 11 Şubat 11 01:08 

    bna parasız yavrı gzl köpek lazım blrsanaız istnbul beykoz kavacı

  154. turan demişki 18 Şubat 11 04:48 

    kangalla hiç birşey yenilmez bu videoları izleyin

  155. turgut demişki 18 Şubat 11 04:50 

    kangalı her köpek yener kangal süs köpegi sikim kadar boyu yok

  156. yaren demişki 13 Mart 11 14:14 

    pıtbullara hastaym bende 6 tane var manyak köpekler yıgdolar :d::d:d:d

  157. yaren demişki 13 Mart 11 14:20 

    arkadaşlar gerek yok tartışmaya ben barınakta calışıyorum bellı olmuyo kavgada kımın yanecegı :d

  158. yaren demişki 13 Mart 11 14:22 

    arkadaşlar köpek istıyen varsa ben burdayım hep

  159. ali demişki 31 Mart 11 01:17 

    bu köpekleri dövüştürenin izleyenin sülalesini kanırttıram

  160. berk demişki 31 Mart 11 02:51 

    arkaaşlar pitbulunn kangalı yenme gibi bi lüksü yoktur bilimsel olarakda bu bi gerçektir…simo güreşçisiyle kung fu cu gibi bişi bu :D 2 sinine özellikleri farklı videodaki kavga kesinlikle çamur bi kavgadır ayağa dalan köpek kavgaya sokulmaz hükmen yenik sayılır… videodaki kangal ayağını kaptırana kadar zaten pitbuluu boğuyodu … çok dövüş izledim ama karşıyım bende köpek besliyorum sırf şeytana uymamak için golden bakıyorum :D

  161. ayyaş demişki 04 Nisan 11 04:51 

    kapıştıranlar hayvan millet

  162. mami demişki 11 Nisan 11 06:13 

    Ulan Ayyaş Ayda YılDa Seni Tanımasamda dogru demişsin hepsiii malllll kapistıranlarda bu konuşanlarda ananızı sıkım sızınnnnnnnn

  163. furkan demişki 12 Nisan 11 07:01 

    bendede pitbull var gelsin kimde köpek varsa kapıştıralım

  164. mehmet demişki 14 Nisan 11 05:23 

    arkadaşlar yavru kangal satıyorum yavru dişi adı asya 100 tl 1 aylık

  165. emre demişki 20 Mayıs 11 01:53 

    bende bir pitbul var hepsi gelse siker

  166. hakan demişki 08 Haziran 11 23:42 

    arkadaşlar pitbul satılır tanesi 500 tl almak isteyen vadinete gelsin

  167. hakan demişki 08 Haziran 11 23:44 

    kakalr vadiye uğrasın

  168. hakan demişki 08 Haziran 11 23:45 

    pitpul satılır

  169. hakan demişki 08 Haziran 11 23:46 

    haydin göruşuruz
    ____________________________

  170. hakan demişki 08 Haziran 11 23:47 

    kankalarıma bedava köpek

  171. hakan demişki 08 Haziran 11 23:50 

    turkiye size

  172. hakan demişki 08 Haziran 11 23:51 

    pitbul 200 tl oldu

  173. hakan demişki 08 Haziran 11 23:53 

    maliye gelebilirsiniz

  174. hakan demişki 08 Haziran 11 23:58 

    amına soktuğum gelde kapıştıram

  175. sezer demişki 18 Ekim 11 16:46 

    arkadaş yazık ya yapmayın bizim canımızda can onlarınkide yazık ya hayvanlara böle olmaz karşıyım bende

  176. mustafa hakan demişki 15 Ocak 12 04:44 

    sivilya kurdu var ve kangal var kardeşler ikisi 2500

  177. kaan demişki 16 Ocak 12 10:36 

    bence kangalla pitbul aynı kalabilir.

  178. kaan demişki 16 Ocak 12 10:37 

    bence bana pitbul yener gibi gliyor

  179. oğuzhan demişki 22 Ocak 12 12:22 

    bendede kangal var gazi mahalesinin en güçlü köpeyi

  180. emre demişki 14 Mart 12 06:56 

    kavgalar güzel ama o pitbulla büyük köpek kavga etirmeniz malık siz malsınız o kadar ben bu siteyi engeliyecem çok kolay

  181. gamze (robert'mm) demişki 16 Mart 12 04:51 

    ya alahın aşkına küçük köpek büyük köpeye saldırıo

  182. gamze (robert'mm) demişki 16 Mart 12 04:51 

    ya yürüün alanızı

  183. murat demişki 02 Nisan 12 00:27 

    pitpul kavgalarını izleye bilirmiyim

  184. furkan demişki 03 Nisan 12 00:02 

    bunlar hıkaye bendekı alman kurdu var ve bussuru kangalından tut kafkas coban kopegıne kadar kopek besledıp dovusturdum hıcbırıde bendekı kurdu sahıp cıkamaz kopegım suan 1 yasında we 8 aylıkken 5 aylık buyuk kangalla kavga ettırdım benımkı dovdu gecen hafta ıse akbas kangalla ettırdım bnmkı dovdu pıtbul filan hıkaye asıl kopegı besleyıp nasıl yetıstırmen onemlı:)

  185. alperen demişki 19 Nisan 12 05:44 

    süper bir şey ama ben izliyemedim

  186. kemal ermiş demişki 25 Nisan 12 11:15 

    ben izledim çok vaşiydi ve sakın pitbull almayın

  187. ALİ BAŞARAN demişki 27 Nisan 12 02:09 

    KAVGALARI EN BÜYÜK CESARETLEDİR

  188. berk demişki 05 Mayıs 12 10:33 

    kangal küçük hem eğitilmemiş ondan böle yoksa kangal pitbul’u parçalarına ayırırdı..

  189. yusuf demişki 06 Mayıs 12 07:05 

    bu hayvanlara acı çektirmek ap açık orospu çocukluğudur

  190. zett demişki 11 Mayıs 12 00:38 

    bu nasıl bişeydir ya nasıl varlıklarsınız siz bakın insan bile demeye dilim varmıyor amk. ne lan bu götünüz yiyosa o pittbula bi kolunu uzatsana ne hale getiriyo bak bakalım sonra yok pit bullar ktü yok efendim canavar onlara canavar kaftasını takmadan önce bi kendine bak hayvana böyle kavga ettirirsen oda öyle canileşir herkese karşı.

  191. "kral" demişki 15 Mayıs 12 03:54 

    bu köpekler bkapışimaa diye biş bimlmio

  192. dita canyılmaz demişki 16 Mayıs 12 11:44 

    güzel acıvar içinde

  193. dita canyılmaz demişki 16 Mayıs 12 11:45 

    güzel yani

  194. burcu demişki 14 Temmuz 12 23:44 

    kurban oldugum allah hepinizi bildiği gibi yapsın acı var yani diyen arkadas allah sana ve digerlerine evlat acısı yasatsın iki yakanız bir araya gelmesin insallah (amin)

  195. gökan demişki 20 Temmuz 12 10:28 

    hayvanlara yazık yarak gibi öldürüyonuz onların yerinde siz olsaydınız nolcaktı şerefsizler köpekler kavga etymek için deil oyun oynamak için alınır ama oçlar zavalıları kapıştırıp öldürüyolar

  196. gökan demişki 20 Temmuz 12 10:31 

    bnmde sibirya kurdum var 4 aylık hiç kapıştırmıyorum onlar oynamak için bizle alıyooruz kpıştıranlarda orsbular ölünce onlarda size yapcak hayvanların kıymetlerini bilin en tihlikeli şeyler biz insanlar etrafı kirletiyoruz heryeri

  197. 5AM5UNLU demişki 27 Ağustos 12 15:19 

    la sız ne dyonuz kopek lerın efendısı DOGO ARJANTINO bu dunyanın en guçlu kopeqı bufdan sora kangal sora pıtbul qelır qerısını blmm ama yazın googleye DOGO ARJANTINO dye qorursunuz beyler

  198. 5AM5UNLU demişki 27 Ağustos 12 15:19 

    la sız ne dyonuz kopek lerın efendısı DOGO ARJANTINO bu dunyanın en guçlu kopeqı bufdan sora kangal sora pıtbul qelır qerısını blmm ama yazın googleye DOGO ARJANTINO dye qorursunuz beyler

  199. emrullah demişki 29 Ağustos 12 02:15 

    beyler bende siyak 9 aylık bir pitbul war bedawadan ısteyene werırım + egitim gormus

  200. kudretcan demişki 31 Ağustos 12 05:11 

    YAZIKTIR HAYVANLARA BE KÖPEKLERİ KAPIŞTIRACAGINIZA SAHİPLERİNE TASMA TAKIP KAPAIŞTIRALIM BAKALIM NASIL OLUYO

  201. yusuf demişki 08 Eylül 12 08:31 

    pitbul falan benim köpeye ufak gelir aga

  202. memet demişki 10 Eylül 12 15:42 

    benbil kopek olsam salbim olsa sa salbime sakso sekeyim >

  203. 28giresunlu demişki 05 Ekim 12 03:39 

    kangal onları öldürür

  204. osman demişki 16 Ekim 12 08:59 

    ibneler ya

  205. mustafa demişki 24 Kasım 12 10:27 

    :)

  206. Koray demişki 30 Ağustos 13 14:47 

    Oğlum onu bunu bilmem benim aslan yavrusu var ınanmayan cevap yazsın hepsini oldürür

Yorumlarınızla Bize Eşlik Edin. Üye Olmadan Yorum Yapabilirsiniz.